הרהורים על משפחה וילדים

על הפרת זכויות הילד והמשפחה בישראל

יסוריה של אם אתיופית

Posted by הרהורים על משפחה וילדים ב- אוגוסט 26, 2010


בנג'י טקלה היא עולה חדשה מאתיופיה, אם גרושה ששלושת ילדיה נחטפו ע"י רשויות הסעד בחיפה. החטיפה בוצעה תחת ניצוחה של העובדת הסוציאלית אריאלה קנה מעירית חיפה. הילדים נלקחו מן הבית סתם כך באמצע היום, ללא התראה וללא סיבה מוצדקת ומאז לא חזרו הביתה.

4 וחצי שנים מטורטרים הילדים במשפחות אומנה ועתה רשויות הסעד רוצות להעבירם לפנימיה, קרי מוסד של משרד הרווחה, הילדים מתנגדים, הם רוצים לחזור הביתה.

אריאלה קנה מתרצת את גניבת הילדים כ"תהליך"…. "שיש לו את הקצב שלו והזמן שלו….", 4 וחצי שנים של "תהליך", 4 וחצי שנים, שלושה ילדים קטנים מטולטלים מחוץ לבית, ואין דין ואין דיין.

צפו בכתבה אמש בערוץ 1:

צפו בבנג'י טקלה בכתבה לפני שנה:

5 תגובות to “יסוריה של אם אתיופית”

  1. שקד said

    מסכנה- זהירות אף אחד אינוחסין בפני הרווחה

  2. שקד said

    נורא נורא
    נשאלת השאלה האם היה שווה לה לעלות לארץ וכמה תרומות קיבלה המדינה מיהדות הגולה לקליטתה—איזה יופי של קליטה….בלשון שגיא נעור.

  3. פנסיונר בודד שהתנצר said

    מי שצעיר וחכם בורח מהמדינה [פנסיונר בודד שהתנצר בגלל פושעת מתועבת יעל גרמן ראש עיריית הרצליה 0523400161]

  4. אמא לוחמת said

    לבנגי טקלה שלום. ראיתי את הסרטון שלך אנא מימך אל תפסיקי להלחם על ילדייך. אם כשיש אטימות ורשע ברווחה ובית המשפט נרתם למסע הרשע והאטימות ביטחי באלוהים כי הוא רואה ושומע הכל. אך לעולם אל תפסיקי להלחם עליהם עד שישובו הביתה אליך. כי אין דבר יותר יקר לאמא מילדיה. מחזקת את ידייך.אמא לוחמת. 

  5. אחת כאן בארץ said

    זה לא רק לאתיופים זה גם לישראלים.
    אני ישראלית מאז ומעולם פרודה ובגלל השמצות של המשפחה השניה הרווחה מנסים להוציא ממני את הילדים בתירוצים שונים ומשונים וגם כן טוענים שוב ושוב כאילו שאני לא משתפת פעולה.
    רק שהרווחה משתפת פעולה עם המשפחה השניה כדי שיהיו לה עוד שני ילדים לאומנה למרות שנקבע בבית משפט שאני מסוגלת לגדל את ילדי וילדי אומרים כל הזמן שהם לא מעוניינים להיות באף מקום רק אצלי.
    וכמו במקרה הזה לרווחה לא מעניין מה טובת הילדים ומה רצונם אלא לטענתם צריך להביא ל"רגיעה" שהילדים "ירצו" להיות במשפחת האומנה.

כתיבת תגובה