הרהורים על משפחה וילדים

על הפרת זכויות הילד והמשפחה בישראל

ישראל 2010 – נשלטת בידי עובדים סוציאלים

Posted by הרהורים על משפחה וילדים ב- אפריל 4, 2010


האם מדינת ישראל היא מדינת רווחה? האם מדינת ישראל ראויה להיות חברה בארגון המדינות המפותחות כאשר בפועל המציאות היומיומית בישראל קרובה יותר למציאות הקיימת במדינות עולם שלישי מאשר לזו של המדינות המפותחות?

הבקשה התמוהה של מדינת ישראל להצטרף לארגון המדינות המפותחות, ה-OECD אינה עולה בקנה אחד עם הקיים בשטח, כאשר ישראל 2010 נשלטת ע"י עובדים סוציאלים ממשרד הסעד אשר מתעמרים ומתעללים באזרחים משלמי מיסים ומובילים אותם למצב של עוני, פשיטת יד ואבדון.

דוח ה-OECD האחרון קובע כי ישראל היא מדינה עניה ומפולגת, כאן בכתבה בקישור הזה.

דוח זה תואם את פרסומי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה על פני החברה בישראל, חברה שהיא עניה ודלה בהישגים חינוכיים, כאן בקישור הזה.

תמוה עוד יותר איך מדינת ישראל עברה כפי הנראה את השימוע האחרון לקבלה ל-OECD.

בתחקיר "שתולים" על חסרי הבית בישראל, השתול איתן עדי, עו"ד במקצועו, נשלח ל-30 יום ברחוב. הוא נתקל באוכלוסיית הרחוב: הומלסים זונות ונרקומנים הנמצאים במלחמת הישרדות מול הקור היעדר הפרנסה והלינה. עובדות סוציאליות מרשויות הסעד האמורות לטפל ולסייע לו, מעבירות אותו מגורם אחד לשני כדי להטביע אותו בסבך הביורוקרטיה על מנת שיתייאש ולא יחזור אליהן.

אנחנו עובדים סוציאלים, אנחנו לא אנשים רגילים

חסר הבית השתול מתחזה לאדם נורמטיבי שירד מנכסיו ומבקש לחזור לחברה. כשלב ראשון בשיקום הוא מנסה לקבל דיור מחברת עמידר. לצורך קבלת דיור הוא זקוק לדוח של עובדות סוציאליות, קרי נתון לחסדיהן של נשים, פקידות במשרד ממשלתי האוגרות בידיהן כח רב מדי. במקום לסייע לו, העובדות הסוציאליות מאגף הרווחה בעיריות תל אביב מטרטרות אותו, נוקטות בסחבת מכוונת, משקרות לו וכאשר הוא מעמיד אותן על התרמית שלהן ומעביר עליהן בקורת, הן מאשימות אותו ב"אלימות" וב"סחר בסמים", קרי מוציאות לשון הרע ודיבה על אדם חף מפשע ובלבד שהן תחמוקנה מאשמה ותצאנה נקיות כפיים.

כאילו לא די במסע ההתעללות וההתעמרות שעורכות בו העובדות הסוציאליות, הן אף מצהירות ביוהרה ובמשוא פנים כי "אנו עובדים סוציאלים, לא אנשים רגילים…" רוצה לאמר, הן שייכות לאליטה מעמדית גבוהה.

צפו בתחקיר המזעזע השבוע:

4 תגובות to “ישראל 2010 – נשלטת בידי עובדים סוציאלים”

  1. בריזל ליפשיץ said

    ‏יום שלישי 29 דצמבר 2009
    "כֹּה אָמַר יְהוָה, הֲרָצַחְתָּ וְגַם־יָרָשְׁתָּ; וְדִבַּרְתָּ אֵלָיו לֵאמֹר, כֹּה אָמַר יְהוָה, בִּמְקוֹם, אֲשֶׁר לָקְקוּ הַכְּלָבִים אֶת־דַּם נָבוֹת, יָלֹקּוּ הַכְּלָבִים אֶת־דָּמְךָ גַּם־אָתָּה:" ספר מלכים א' (פרק כ"א פסוק י"ט)
    ‏מה אתם חושבות לעצמכם שאני מפחד ממנוולות כמוכם, ומה? אחרי שרצחתם את בניי, כן זה אפילו יותר גרוע מרצח, רצח סוף הסיפור, נכון אין דרך חזרה, אבל מי מי שמת כבר לא צריך לחוזר, תם ונשלם, אין כאב אין בושה אין סבל, כלום זה סיפור סגור, כך שרצח, דהינו ילד נער מת לא סובל, ומה אתם עשיתם, רצחם נער וילד, והשארתם אותם לסבול, לסבול עד יום האחרון שלהם.
    אז מה אתם מנסים לגרור אותי, ולמשוך אותי לעשות פעולות אלימות, לא צלחתם מאחר שיש הקלטה של "אלימות" אלימות" ואין לכם אפשרות להגיש תלונת שווא אז אתם פונים לרופא, פסיכיאטר המטפל שלי, וכי מה יעשה? מה אין הוא יודע מי אתם, אין הוא יודע את שעוללתם, בטח שיודע, יודע ועוד יודע, כך שלא שם אליכם ועל מה שאתם כותבים כלום ושום דבר.
    וכי אני מפחד? ממה? מאשפוז? כבר עברתי את זה…אשפוז פסיכיאטרי עברתי….כלא עברתי…אז ממה אני אמור לפחד.
    אין לכם שום בושה, אתם מנסים לסגור לי את הברז? כדי שלא יהיה מימון למשפט נגדכם, "אגרה" "עו"ד" "חוות דעת" וכד'? לא אין לכם אפשרות למנוע ממני לנהל משפט נגדכם, לא ולא, אני מוכן למלחמה, ובמלו הקיטור, הכל לפי החוק, אייך אתם אומרים יש "בית משפט" גם אני יודע שיש, ולשם אני אפנה…כן אפנה…
    גם אין לכם אפשרות מחבוא תחת הסיסמה "עובדי ציבור" לא אני מכיר טוב את זה ואין לכם כיסוי, אתם אולי "גוף ציבורי", אני מקווה שיש לכם שכל להבין מה זה אומר "גוף ציבורי".
    אני לא מפחד מכלום, גם לא ממוות, להפך בדיוק להפך, כך יגמר הכאב הסבל וכ"ד.
    אם אני לא יכול לעזור ולהקל על בני, ואין לי אמצעים לכך אז במילא, אני ישים קצץ לחיי….אני חוזר ביום שאני ישכנע שאני לא יכול לעזור ולהקל על חסרי הישע, אני ני ישים קצץ לחיי….אני לא מפחד גם מוות, ויש לי את האומץ בבוא היום וכשיהיה צורך אני ישים קצץ לחיי….
    אתם יכולים לזרז את זה, יש לכם הזדמנות תרדפו אותי, חפשו אותי בסוף תמצאו אני יהיה בפינה ותקבלו את מבקשכם שאני ישים קצץ לחיי….אין לכם כבר למה לכוות…זה התקווה שלכם………..!!!!!!!!!!!!!!
    אני חותם
    בריזל ליפשיץ יוסף

  2. bp,kh said

    לכל הקוראים והנפגעים. אם תצפו לעזרתן של רשויות הרווחה לא תוושעו. אין על מי לסמוך. אכן זאת דיקטטורה של נשים חסרות חמלה. ועל כן עליכם לקחת ולא להמתין כדי לקבל. ומי שפוגע/ת בכם יזכה מכם לתגובת הגנה מוחצת על מנת שידעו בפעם הבאה לא להתקרב אליכם ולא לאיים עליכם. הפחד איננו נחלתם של המבקשים עזרה בלבד. הפחד יכול להיות נחלתם של מי שמחובתם להושיט את העזרה והן מסרבות מטעמים של כוח ושליטה. אז דעו כי הכוח בידיכם ולא בידיהן.

  3. צריך לרענן את האנשים במערכות האלו הם שחוקים

להשאיר תגובה

 
