הרהורים על משפחה וילדים

על הפרת זכויות הילד והמשפחה בישראל

מרכז קשר – עוד צד אפל בדיקטטורה של משרד הרווחה

Posted by הרהורים על משפחה וילדים ב- דצמבר 15, 2011


סרטון חובה לצפייה המתאר איך מתנהל משרד הרווחה במרכזי הקשר ואיך מתבזבז כספו של משלם המיסים על מנת להעצים את אימפריית העובדים הסוציאליים. לאחר שהאב צילם את הסרטון, מעשה שהוא חוקי וטבעי עבור כל הורה שרוצה לצלם את ילדו, נשלח אל האב מכתב איומים המתריע כי אם ימשיך לצלם את המפגשים עם בתו, הם יופסקו לאלתר – הפסקת מפגשים עם ילד ללא סיבה מוצדקת, הוא הליך אשר נוגד באופן חמור את טובת הילדה שזקוקה למפגשים עם אביה.

7 תגובות to “מרכז קשר – עוד צד אפל בדיקטטורה של משרד הרווחה”

  1. כפיר אלאל said

    אימאל'הההההההההההההה…….מה עושים??…….מפחיד……מדינה דיקטטורית……גברים להתעורר ומהר…………………….

  2. תגובה said

    מוגזם לחלוטין.
    במקום לבזבז את הזמן בצילומים תשב ותשחק עם הבת שלך!! הסרטון מכליל ובוטה. מלא בדעות אישיות חסרות שחר!
    בנוסף- ללא קשר למקרה האישי שלך – מרכזי קשר נחשבים לרוב בגדר מצילי חיים. יש מספר לא מבוטל של הורים (נשים וגברים) שמהווים סכנות ממשית לילדיהם או כי יש חשש לסכנות מסוג זה. מרכז קשר מאפשר להורים רבים, למרות הקושי, להתראות עם ילדיהם. נכון שזה אינו לגיטימי אך זה בהחלט נותן מענה. לפי דברי העו"ס מרכז הקשר אותו צילמת היה נתון בשיפוצים, באופן כללי מרכזי קשר מאורגנים כמועדונית קטנה וחמה המאפשרת להורה מגוון רחב של פעילויות עם הילדים.
    בהקשר לעובדים הסוציאלים- מהיכרות אישית בהחלט מדובר בעבודות קודש!! מי אם לא הם ידאג לקשישים, לילדים בעלי צרכים מיוחדים, לנשים מוכות, לעולים חדשים, לחולי נפש, לנוער במצוקה, לאמהות חד הוריות, למיעוטי יכולת. אתה?!
    יכול להיות שנכוות אבל אתה מכליל בצורה בוטה ולא רלוונטית.
    שיהיה לך בהצלחה וכל טוב.

    • הרהורים על משפחה וילדים said

      את נשמעת כמו אחת שעברה שטיפת מח ומדקלמת איזו מנטרה שיווקית על עובדים סוציאליים. את משתמשת בסופרלטיבים כמו "עבודת קודש"…
      עבודת קודש עושה המטפלת שמחליפה חיתולים לקשיש חסר ישע, לא העובדת הסוציאלית שאחראית עליה ומגיעה לצפות בקשיש מרחוק בלי ללכלך את הידיים, ואחר כך חוזרת לעבודה הפקידותית שלה במשרד הממוזג עם רכב צמוד שקיבלה מחברת הסיעוד.
      עבודת קודש עושה האחות בבית החולים שעובדת משמרות לילה, ועוברת לילות לבנים כדי לשמור על החולים, בעוד העובדת הסוציאלית היא בסך בכל פקידה בלשכת הרווחה, שמחממת את הכסא במשרד הממוזג שלה עד שעה 1 בצהריים ואחר כך עפה לה הביתה.
      עבודת קודש עושה בעל עסק שמעסיק עובדים ומספק להם פרנסה בעוד עובדת סוציאלית הורסת ומפרקת משפחות, וגורמת להורים לאבד את פרנסתם ואת קורת הגג שסיפקו לילדיהם.
      בסך הכל העובדות הסוציאליות עושות עבודות פקידותיות שמשרתות בד"כ רק אותן ומבטיחות להן פרנסה. לא צריך תואר אקדמי כדי לעשות את מה שהן עושות. כל פקידה בוגרת 10 שנות לימוד יכולה לעשות את העבודה הפקידותית שלהן. לרוב, ה"מקצוע" שלהן הוא מקצוע של לופט גשפט (עסקי אויר). sh לקרוא את הדוח של מכון חרוב כדי להבין שאין בעבודה שלהן שום קודש רק נזק, והרבה נזק.

      מחקר מכון חרוב קובע : משרד הרווחה פוגע בילדים באופן שיטתי

      • תגובה said

        אתה נשמע כמו אחד שחווה כוויה קשה מלשכות הרווחה. אבל תסכים איתי שזה לא הוגן להשליך את הכעס שלך על כל המקצוע? ןעןד לפרסם את זה כעובדה!
        נכון שיש גם עובדות כאלו שבאות לחמם כיסא, אבל יש לא מעט עובדות סוציאליות שנותנות את כל לבם ונשמתם כדי לעזור. ואני מבטיחה לך שהמשכורות שלהם באמת לא כאלו מזהירות. אתה מכיר את פרוייקט המקום של ר"ן? ואת בית חם לנערה? ואת קבוצת יחדיו? ואת על"ם? ומסלן? וח.צ? ואת המעונות הרב תכליתיים? ואת קהילה תומכת? ועוד מאוד פרוייקטים נוספים המופעלים ע"י עובדים סוציאליים שיכולים גם לעבוד עד השעות הקטנות של הלילה.
        אני חוזרת ואומרת שאני בהחלט מסכימה איתך שיש גם עובדות שיכולות לחמם את הכיסא ויכול להיות שבסיפור האישי שלך נתקלת דווקא באחת כזאת. אבל רוב העובדות הן לא כאלו. אם תלך עכשיו לכל בית ספר לעבודה סוציאלית ותתשאל את הסטודנטים שם למה דווקא עבודה סוציאליות? הרי להרבה מהסטודנטים האלו יכולות אקדמיות גבוהות מאוד. רובם הגדול יענה לך שהם רוצים להפוך טוב לב ועזרה לאחר למקצוע. כלומר המקום שממנו הם מגיעים הוא מאוד נקי.

        בנוגע לכתבה, אני באופן אישי מאמינה שכל מקרה לגופו. אני גם לא חסידה גדולה של פנימיות והוצאה מהבית. אבל הכללה היא דבר קשה והיא אפשר להגיד ש "הוצאה מהבית" היא בהכרח טעות. האם חסר עברייני מין שפוגעים בילדיהם?! או כאלו המשדלים את ילדיהם לזנות?!האם חסרים ילדים ברמת הזנחה מסכנת חיים?! (אלו לא מקרים בודדים וקיצוניים)הגישה היום בעבודה סוציאלית עוד הרבה לפני שפונים למסגרות חיצוניות זה טיפול בקהילה. לנסות לתת כמה שיותר מענים בתוך הקהילה. ורק במצב של סיכון גבוה מאוד לילד פונה מחלקת הרווחה ל"פתרון" של הוצאה מהבית.
        הלוואי ולא היינו צריכים עובדים סוציאלים! הלוואי והיינו חיים בעולם מושלם! אבל אנחנו לא.. ובינתיים עובדים סוצייאלים (ברובם) מנסים לתת מענה לחלק מהצרכים הקיימים.

      • הרהורים על משפחה וילדים said

        אני חוזר שוב, לא מדובר במקרים בודדים של טעויות של עובדות סוציאליות, אלא מדובר בשיטה. השיטה שלהן גורמת נזקים לילדים באופן גורף, לא מחדל פה ומחדל שם, לא סיפור קפקאי פה וסיפור קפקאי שם, אלא נזקים גורפים בחומרתם ובהיקפם. מחקר מכון חרוב מוכיח זאת חד משמעית, הוא מוכיח שמדובר בשיטה, בכשל מערכתי ולא במחדל נקודתי. כנסי למחקר ותיווכחי בעצמך. את המחקר לא אנו כתבנו אלא מכון חרוב שעובד באופן צמוד עם משרד הרווחה:

        מחקר מכון חרוב קובע : משרד הרווחה פוגע בילדים באופן שיטתי

  3. יהודה said

    המרכז לשלום המשפחה והם מאיימים עליך שלא תוכל לפגוש את ילדך וואו הם ממש דןאגים לתא המשפחתי במדינה !

  4. כל העבדים הסוציאליים הם השטן. הטוענים שהם פועלים למענינו בעוד הם הפגעים העיקריים בילדים ובנו ועד הם אמרים שזה טובת הילד היום זה שנתיים וחצי אני מנותק מביתי עקב תזכיר שיקרי אשר כתבה העו"ס סמדר יונגר מנס ציונה ובהמליצה לביהמ"ש שאני מסוכן לילדה ושעלי לראותה במרכז קשר היא לא כותבת איך הגיעה למסכנה זו. ובית המשפט משמש כחותמת גומי הוגשו מספר בקשות לשופט נחשון פישר מראשון לזמן את העו"ס בכדי לחקור אותה איך הגיעה למסכנה שאני מסוכן לילדה אך הוא לא התייחס לבקשות עד היום עקב סירובי ללכת למרכז קשר לראות אותה לשעה בשבוע עם שומר ראש כמו בית סוהר לכן ויתרתי על התענוג הזה למרות כל הגעגועים הרבים לראות את ביתי.

כתיבת תגובה