הרהורים על משפחה וילדים

על הפרת זכויות הילד והמשפחה בישראל

בשם טובת הילד גנבו לנו את הילד

Posted by הרהורים על משפחה וילדים ב- יוני 2, 2012


אזרחים יקרים. לעולם אל תאמינו לעובדי רווחה. לעולם אל תבטחו בהם. מדובר באנשים מסוכנים ביותר שכל מטרתם היא לפרק משפחות על מנת ליצור לעצמם תכולת עבודה מלאכותית. פקידת סעד ראשית חנה סלוצקי אף הודתה כי אין לתת אמון בעובדי רווחה. היא הבהירה כי מטרת עובדי הרווחה היא ליצור אמון מזויף עם האזרחים ואחר כך להפר את האמון עימם, הנה כאן עדותה בסרטון הזה.

להלן סיפורה של משפחה אתיופית שבנם עומד להיחטף לאימוץ ע"י השירות למען ההתעללות בילד. אם אתם נתקלים ברחוב או בכל מסגרת אחרת במשפחות לבנות שהולכות עם ילדים אתיופיים, דעו לכם כי רבים מהם נחטפו לאימוץ כפוי בניגוד לרצון משפחתם הביולוגית ובניגוד לאמנת זכויות הילד הבינלאומית:

אחותי חלתה לפני כשבע שנים בסכיזופרניה. לפני כשנה וחצי נולד לה בן מתוק להפליא, שירותי הרווחה הוציאו אותו מחזקתה.

ביקשתי לאמצו דרך הרווחה בעיר ולאחר מכן גם מהשירות למען הילד, אך אלו אמרו לי כי אין לי את האפשרות לעשות זאת כיון שאינני נשואה, לפני כארבעה חודשים התברר לי כי יש לי את הזכות ולא רק זאת, אלא שפקידת הסעד הייתה מחוייבת לבדוק אם מישהו מבני המשפחה יכול לאמצו, ולא עשתה כן.
מייד לקחתי עו"ד והגשתי בקשה בבית המשפט לאמצו, ובתאריך ה-25.06.12 ידון ביהמ"ש לראשונה בבקשה.

בדיקת מסוגלות הורית – ניגוד אינטרסים
ביהמ"ש הפנה אותי לבדיקת מסוגלות הורית בשירות למען הילד (ניגוד עניינים מובהק!!!) ואלו נתנו חוו"ד כי למרות התרשמותם לגביי ולגבי בין זוגי וכי אין להם ספק כי אנו נהיה הורים טובים ומטיבים, הם לא ממליצים להעתר לבקשתי מאחר ויש לנתק את הילד מאימו עקב מחלה, וכי יש אפשרות שלא תתן לנו לגדלו באופן שיהווה ביטחון לילד, וזאת על אף שאחותי חזרה מספר פעמים על הסכמתה שהילד יעבור לאימוץ אצלי ומתנגדת בתוקף לשלוח אותו לאימוץ במשפחה זרה.
ההסכמה שלה אינה ויתור על בנה, להיפך, היא רוצה לוודא כי הוא אכן נמצא בידיים טובות ואצל אדם שהיא סומכת עליו שיעניק לו את האהבה לה הוא ראוי (אין אהבה שתשווה לאהבת אדם שהוא בשר ובשרך).

חשוב לציין כי השירות למען הילד, אותו גוף שבחן את מסוגלותי הוא שרוצה ועתר לביהמ"ש להכריז על הילד כבר אימוץ ולשלוח אותו לאימוץ סגור.

חשוב לציין כי בתסקירים שנמסרו מפקידת הסעד, אשר מבקשת להכריז על הילד כבר אימוץ, ישנם שקרים חוזרים ונשנים לגבי בקשתי לאמצו בתחילת התהליך, כשרק יצא מביה"ח (אשר אוכל להוכיחם כשקר) וכן השמטת דברים חשובים שנאמרו בזמנו.

אני לא האמנתי כי פקידת הסעד, שבזמנו נתנה לנו להאמין כי היא תומכת בנו ואף שמתי את ראשי על כתפה ובכיתי, תתקע לנו סכין בגב.

פקידת הסעד הבטיחה כי במידה ואחותי תשתף פעולה ותקבל טיפול תרופתי ותקפיד ללכת למעקב אצל פסיכיאטר, היא, פקידת הסעד, ובכלל השירות למען הילד יסייעו לנו בהחזרת הילד למשפחתו וילוו אותנו בתהליך קבלתו.

אחותי כבר שנה וחצי לוקחת טיפול תרופתי ומקפידה ללכת למעקב אצל פסיכיאטרית ואף יוזמת פגישות ומדווחת על מצבה גם מעבר למפגשים.

ניצלו את התמימות שלנו, את חוסר הישע בו היינו, את חוסר הניסיון ואת העובדה כי אין לנו ידע בתחום.
ניצלו את האמון שנתנו בשירותי הרווחה ופשוט לקחו לנו את הילד מבין האצבעות.

לא האמנתי ולא הייתי מאמינה שדברים כאלה קורים בארץ שלנו במדינה מפותחת ונאורה.
אם אני הייתה קוראת את הסיפור הייתי חושבת שזו בדייה.
אך המציאות גדולה מכל דמיון.

בשם "טובת הילד" שירותי הרווחה מבצעים סחר בילדים, לוקחים ממשפחות מיעוטי יכולת (לאו דווקא כלכלית) ומוסרים למשפחות חזקות.
משפחה שרוצה לאמץ ילד מחכה בין 10 ל-20 שנה לילד, על שירותי הרווחה מופעלים לחצים מצד משפחות אלא שרובן הן משפחות עשירות ( שלא הצליחו להביא ילד לעולם או מעדיפות לאמץ, כל אחת מהסיבה שלה).

היום זה קרה לנו, מחר זה יכול לקרות גם לכם!!!

בתאריך ה-25/06/2012 בשעה 09:00, אנו נפגין מול ביהמ"ש לילדים ונוער בראשל"צ.

אני מבקשת מכל מי שהיא אמא, מכל מי שהוא אבא, מי כל מישהו שהוא אח או אחות, או בן של יגיע לתמוך בנו.
היום זו המלחמה שלי ומחר יכולה להיות של כל אחד אחר.

כתובת בפייסבוק:

http://www.facebook.com/frieutm

תגובה אחת to “בשם טובת הילד גנבו לנו את הילד”

  1. לאונרדו וסיון said

    גם לנו יש סיפור דומה מאוד, אני ילדתי ילדה מאוד יפה,מתוקה וחכמה וחייכנית שלקחו לי אותה הרווחה רק כי אני הייתי בהריון שני ומבורך והיו לי בעיות הורמונאליות כאשר בעלי היה בעבודה במשך הלילה כשאני הייתי עם הילדה שלי בבית. ואז כאשר הלכתי לשירותים התחילה לכאוב לי מאוד הבטן והייתי בחודש שישי כך שאפילו לא הצלחתי לגשת להרגיע את הבת שלי ששמעה אותי צועקת בכאבים,וגם היה לי קשה ליצור קשר עם בעלי אז צעקתי לשכנים לעזרה שיביאו לי אמבולנס כי כאבה לי הבטן מאוד וחששתי לחיי העובר. ואז במקום זאת מישהו התקשר למשטרה במקום למד"א ואז באה בעלת הדירה והתקשרה לבעלי ואמרה לי לנסות לפתוח להם את הדלת אבל לא יכולתי כי הייתי על הרצפה,כשבאותו רגע גם בעלי התקשר ואמר לי להירגע ולנסות לפתוח את הדלת ולא הצלחתי אבל בסופו של דבר נרגעתי מעט והצלחתי לפתוח להם עם מעט מהכוחות שהיו לי. ואז הם נכנסו ולקחו אותי לביה"ח ובעלי נתן להם אישור לתת את הבת שלי לבעלת הדירה עד שהוא יגיע מהעבודה שלו וכך קרה שמאז שהייתי בביה"ח אמרו לי שאני חולת נפש פתאום ושאני חס וחלילה מרביצה לילדה כשאני בכלל לא יכולתי לזוז והייתי ברצפה וגם אמרו שהזנחתי אותה עם טיטול מלוכלך וכו' שהכל היו שקרים. ואז בעלי הגיע לביה"ח לראות מה מצבי ושהעובר בסדר כשהוא הבין שהביאו לי זריקת הרגעה וכדור נגד סכיצופרניה שזה מסוכן לחולי לב כשיש לי מום מולד בלב והכי חשוב מסוכן לעובר וגם לא אמרו לי מה זה הכדור הזה או הזריקה הזו אז הם סיכנו אותי ואת העובר אז בעלי אמר לרופא שיעשה בדיקה לעובר כדי לראות שהכל בסדר איתו. ואז לקח אותי לבית כשיצאתי בצורה שעשו ממני אישה משוגעת וחס וחלילה מכה. באותו לילה קשה מאוד לשתינו בעלי ניגש לילדה בבית בעלת הדירה וראה את הילדה והשאיר אותה אצלה כדי שיוכל לטפל בי. בבוקר קם והביא את הילדה ביתה כשהרגשתי כבר יותר טוב ,ופתאום דפקו לנו בדלת הרווחה ורצו שנלווה אותם לתחנת המשטרה וככה עשינו וסמכנו עליהם ולא ידענו מה הם רוצים וכאשר גילינו הם לקחו לנו את הילדה ואז התחיל כל הבלאגן איתם למרות שעשינו את כל מה שאמרו לנו לעשות הם עדיין עשו לנו בעיות עד כדי כך שמרוב הצער והקושי אני אפילו ילדתי את התינוק השני לפני הזמן בשבוע 37 וגם אותו לקחו לנו למרות שעשינו את כל הבדיקות שהיינו צריכים גילינו ברוך הקב"ה שהכדור שהם נתנו לי יכל היה להרוג אותי ואת העובר! וכשהתחלנו את הפגישות שלנו עם ביתנו במשרד הרווחה ראינו כל הזמן חבלות עליה ושן שבורה ותפרחת חיטולים מאוד חמורה ומפחידה וממש בכינו בגלל זה וכל פעם שהיא הייתה באה עם חבלה אחרת הם אמרו לנו בתגובה "שהיא רק היתכסחה עם אחת הילדים שם" ואפילו השומר שהיה להם(איש מבוגר ונחמד) ראה זאת שהשן שלה שבורה וירדה לו דמעה והעיר להם ובגלל זה פיטרו אותו ואנחנו לא יכולנו ללכת יותר ולראות זאת כאשר גם באותו זמן הם גם לקחו לנו את התינוק שרק נולד בן זכר יפה וקטן! ועד היום אנחנו איתם במשפטים ולא יודעים מה לעשות כשגם אין לנו את הידע לא במשפטים ולא ברווחה. אנחנו צריכים עזרה דחוף כי בכל יום שעובר אנו סובלים ללא הילדים וגם הם מתגעגעים אלינו מאוד, הם צריכים אותנו ההורים שלהם שיאהבו אותם ויגדלו אותם נכון כמו שאנו עשינו בצורה יפה ובריאה ולא להיות במשפ' זרה ולא טובה כמונו כמו שהם אמרו לנו שהם רוצים לתת אותם לאימוץ או למשפ' אומנה לתווח ארוך. אני סיון ולאונרדו בן זוגי רוצים עזרה ופתרון דחוף,תודה.

כתיבת תגובה