הרהורים על משפחה וילדים

על הפרת זכויות הילד והמשפחה בישראל

יאיר לפיד חושב שצריך לפרק משפחה רק בגלל שלא הכינו עם הילד שיעורים בחשבון

Posted by הרהורים על משפחה וילדים ב- ינואר 4, 2012


ראו את הפרסומת של יאיר לפיד על ילדים בסיכוי. בפרסומת מועבר המסר הברור כי ילדים לא מוצאים מהבית בגלל שהכו אותם בחגורה, או בגלל שהרעיבו אותם עד לתת תזונה, או בגלל שכלאו אותם במרתף. בישראל 2011 מוציאים ילדים מהבית רק בגלל שהורה ממעמד הביניים לא הכין איתם שיעורי בית או שמחוסר זמן לא לחש להם לילה טוב. הסיבה: חסרים ילדים בפנימיות, אז צריך למלא אותם בילדים, אחרת עובדי הפנימיות יאבדו את הג'ובים שלהם.

תהיו בטוחים שבפנימיות, מדריכים לעולם לא לוחשים לאף ילד לילה טוב וכי הישגי ילדי הפנימיות בלימודים הם מן הנמוכים ביותר במדינת ישראל, כך על פי מסמך של טלאל דולב ממכון ברוקדייל

6 תגובות to “יאיר לפיד חושב שצריך לפרק משפחה רק בגלל שלא הכינו עם הילד שיעורים בחשבון”

  1. למדתי בפנימיה אין לי עבודה איזה עתיד היועצת הבטיחה עתיד טוב מי שמקורב לצלחת יש לו עבודה מי שלא אין עבודה

  2. צר לי מי מטפל בילדיו בזמן שהוא ואשתו בעבודה אני ויתרתי על חברות בקיבוץ עבודה לימודים כדי לטפל בילדי זה לא עושה אותי פחות טובה מהורה שעובד בגלל שהוצאתי מהבית בגיל 15 ונשלחתי לפנימיה היום אין לי מקצוע נדרש היום אין לי עבודה כי אין לי ניסיון גורל מי אמר שההורים של פעם אמהות שגידלו את ילדיהן והיו עקרות בית היו לא טובות איפה הצדק

  3. שרון אין קשר בין העבר להיום. אז מה את באמת רוצה לעשות/לעבוד? ומי מונע אותך להגשים זאת? אני שואלת את לא ייבת לענות כאן תשאלי את עצמך, גם אני נמצאת בפרשת דרכים לבחירה ממה אני ארוויח את לחמי.

  4. אין ניסיון אין עבודה , בלשכת עבודה תעודה לא שווה אין עבודה אין פרנסה

  5. דפנה דפי חרותי - מאמנת להורים גרושים said

    מה שקורה במדינה שלנו זה ביזיון על חשבון "טובת הילד" זה בושה של ממש!!! אני מתביישת שאני אזרחית במדינה הזו… במקום שיעזרו להורים נזקקים ויתמכו בהם, מוציאים להם את הילדים מהבית וחושבים שזה יעזור… נו באמת?! ילדים אבודים מגדלים לנו פה בשיטה הזאת. ועצוב מאוד שכך!

    • הרהורים על משפחה וילדים said

      הורים שלא לוחשים לילדיהם לילה טוב או שלא עוזרים להם בשיעורים בגלל שהם חוזרים מאוחר מן העבודה אלו לא הורים נזקקים אלא הורים ממעמד הביניים.

כתיבת תגובה