הרהורים על משפחה וילדים

על הפרת זכויות הילד והמשפחה בישראל

כל הכבוד לערסים של המשטרה הצבאית…

Posted by הרהורים על משפחה וילדים ב- יולי 31, 2012


עדות של אם ל-4 ילדים על חוויותיה הקשות מן המשטרה הצבאית, השבוע בפייסבוק:

שלום לכם חבריי ואוהביי, ברצוני לשתף אותכם במה שקרה לי היום בביתי עם משטרה צבאית ועם ילדיי.
מבקשת עצה, סיוע, שליחת ריפוי ואהבה ללא תנאי וברכות עד בלי די ככל שאפשרי מכם יקרים שלי……..
תשתפו בבקשה ….תודה רבה רבה

בשעה תשע וחצי בבוקר היום 25.7.2012 דפקו על דלתות ביתי דפיקות רציניות, הם היו אנשי מ"צ באו לחפש את הבן שלי שנעשה עריק מהצבא.
הבן כמובן עזב את הבית כדי שלא ימצאו אותו, אני כבר לא מתערבת בשיקולים שלו.
בקיצור לאחר חיפוש קצר, וכשביקשתי מהם שיראו לי צו חיפוש, הם ראו בחדר הבנים את אחד מהילדים שלי שישן באותו זמן. הם העירו אותו באגרסיביות ובקשו ממנו לומר להם מס' ת.ז שלו.
אני רצתי לחדר ובקשתי מהם שיעזבו אותו כי הוא קטין וזה לא הבן שהם מחפשים ואני מעידה עליו בתור אמא שלו וגם הם ראו ת.ז שלו, אבל הם התעקשו שהוא יאמר להם מי הוא, והילד בן 17.5 התעצבן בגלל שהם העירו אותו בפראות ולא הסכים לשתף איתם פעולה, ואז הם התחילו להרביץ לו כי הם רצו לאזוק אותו ולקחת אותו למעצר הם היו 4 חיות אדם שהתנפלו עליו.

אני נכנסתי ביניהם כי פחדתי שהם יהרגו אותו במכות, ואז הם דחפו אותי לקיר. בקיצור נמחצתי בין כולם שם.
היד שלי נפצעה קלות ועד עכשיו כואבת לי. הבת שלי היתה בבית והבן הקטן התחיל לבכות כשראה אותי נסערת ואני כל כך נבהלתי שהתחלתי גם לבכות.

הבת שלי לקחה אותי מהחדר כדי שאני לא אראה מה הם עושים לילד שם. עלו עליו ארבעתם והתחילו לריב עם הילד. גררו אותו לסלון עם התחתונים שלו עליו וניסו לאזוק אותו בכוח וכולו כבר ניהיה שרוט ודם התחיל לצאת לו ממש, והילד לא הסכים לומר להם את שמו, ואז הם אמרו לי להביא לו בגדים כדי שיוכלו לקחת אותו ואני לא הסכמתי אז הם הביאו מדי צה"ל כדי להלביש אותו וגם לזה לא הסכמתי כי הוא בכלל לא חייל שלהם.

הם אמרו לי שאמסור להם את הפרטים שלי כי גם אותי הם עוצרים עכשיו, ובקיצור נהיה תוהו ובוהו בבית שלי, הבת שלי התקשרה למשטרה ואמרה להם לבוא דחוף.

בנתיים הם לקחו את הבן ובחנייה הגיעה המשטרה ועצרה אותם השוטר לקח את מפקד החוליה לצד והראה לו במסופון של המשטרה שהילד קטין ושכדאי לו לשחרר אותו, ורק אז הם שחררו את הבן שלי.
משם אני והילדים הלכנו לתחנת המשטרה והגשנו תלונה על תקיפה ואיומים כי המפקד שלהם איים על הבן שלי ואמר:
"כשאני לא אהיה על מדים, אני אמצא אותך למטה ואני אפתח אותך ואזיין לך את הצורה ועוד כל מיני מילים כאלו….ה' ישמור אותי ואת ילדיי מכל מגיניי עמי…!!!
הסיפור איתם עבר לפסים אישיים מדיי והם פשוט התחילו עם ילד קטין שלא שייך בכלל למשימה שלהם. היום הרגשתי וראיתי בני אדם פועלים ללא נשמה.

2 תגובות to “כל הכבוד לערסים של המשטרה הצבאית…”

  1. משה said

    האימא הייתה צריכה להזמין את המשטרה מיד ולא לחכות רגע אחד,אין להם שום זכות להתנהג בצורה כזו אלימה ולא חוקית. הם לא מעל לחוק.

    • ליאת said

      כל כך מזכיראת הרווחה שגם הם חושבים א תעצמם מעל החוק כל כך מוכר צריך להוריד להם תאף ולא לפחד מהם כל הכבוד לאמא שעמדה ע לשלה

כתיבת תגובה

 
