הרהורים על משפחה וילדים

על הפרת זכויות הילד והמשפחה בישראל

משמרת מחאה למען שחרורו של האזרח דרור צעירי

Posted by הרהורים על משפחה וילדים ב- ינואר 12, 2012


דרור צעירי, אזרח ישראלי שומר חוק, נחטף ונעצר על ידי משטרת ירושלים, משום שכל חטאו הוא בהיותו אב לבנות.

בשל סכסוך גירושין החליט בית הדין הרבני לעצור אותו ללא סיבה.

דרור צעירי מוחזק כעת במעצר מנהלי במגרש הרוסים בירושלים, בתנאים קשים עם עבריינים מסוכנים. זאת בניגוד לאמנת זכויות אדם הבינלאומית.

משמרת מחאה למען שחרורו של דרור צעירי תתקיים מחר בשעה 10 בבוקר מול בית הדין הרבני הגדול בירושלים, רח' המלך ג´ורג 24 ירושלים.

ציבור האבות הגרושים, וכל אזרח שאכפת לו מהידרדרותה של מדינת ישראל לכדי מדינת משטרה אפלה, מוזמן להגיע מחר בהמוניו, ולמחות נגד שחיתות בתי הדין הרבניים ומשטרת ישראל, ולמען שחרורו המיידי של דרור צעירי.

הנה דרור צעירי מנגן לבתו, יום לפני המעצר. הוא לא ידע איזה תבשיל מורעל רוקחים לו הרבנים המושחתים (הקליקו על התמונה כדי לצפות בסרטון):

4 תגובות to “משמרת מחאה למען שחרורו של האזרח דרור צעירי”

  1. yohananw said

    קישור לאירוע הזמנה למשמרת מחאה ביום ו' ב-13.1.2012 –
    https://www.facebook.com/events/162029407233384/

  2. אלון רחמים - התנועה למען עתיד ילדינו said

    שלום רב

    בדקתי שבישראל יש עובדת סוציאלית/סעד על כל 500 נפשות
    ואילו באנגליה יש אחת על כל 1500 נפשות.
    עובדות הסעד נאבקות על שכרן
    אבל אנחנו צריכים להתריע שהאבטלה הסמויה בקרת עובדות הסעד מובילה להתעללות מיותרת באזרחים
    רק בגלל שעובדת הסעד מנסה להראות עסוקה.

    צריך לבדוק את הנתונים האלה כי באמת נראה שעובדות הסעד המכה ה 11

  3. מעריצה סמויה חלקית! said

    אין משמח יותר מלראות אב שאוהב את ילדיו באופן מעורר הערצה!
    בתור אם שחוותה את ההיפך הגמור ממך, אני שמחה להכיר גבר שעומד על זכותו לראות את ילדיו ואף נאבק על כך.
    אין מספיק מילים שיוכלו לתאר את תחושת הרגש שמילאה אותי בעת קריאת שורות אלו ואחרות.
    אני סמוכה ובטוחה שבנותיך יעריצו אותך על נחישותך ואהבתך אותן. אני יודעת שילדיי לא רואים את אביהם על בסיס קבוע ואין בי צל של ספק שהם נפגעים כתוצאה מכך.
    יש דברים רבים שיכולתי לכתוב אך מן הראוי שיאמרו ולא ייכתבו.
    אני מוצפת ברגשות כשאני קוראת את דבריך. מילותיך חזקות ומהדהדות בראשי מאז אמש, בעת קריאת המאמרים שהעלית ברשת. הדמעות הן משמחה ולא מעצב! על כך שהצלחת במאבקך ואני יודעת שבבוא היום גברים רבים יזכו ליהנות מתובנותיך.
    אני שמחה שהקשבתי לדבריך וקראתי את שכתבת משום שברור לי כעת יותר מתמיד שיש גם גברים מהסוג שלך, שיודעים שלראות את ילדיהם היא זכות ולא חובה!
    אני שולחת לך חיבוק חזק וחם על מי שאתה.

  4. מעריצה סמויה חלקית! said

    אגב, אתה מנגן מדהים!!!!! וכל מילה נוספת רק תגרע מכך.
    בנותיך זכו לאב מיוחד במינו.

כתיבת תגובה

 
