הרהורים על משפחה וילדים

על הפרת זכויות הילד והמשפחה בישראל

מנכ"ל הביטוח הלאומי מקוללת במהלך טקס יום הזכרון

Posted by הרהורים על משפחה וילדים ב- מאי 9, 2011


במהלך טקס יום הזכרון לזכרם של נפגעי פעולות האיבה, בזמן בו הניחה מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי, העובדת הסוציאלית אסתר דומיניסיני זר לזכר נפגעי פעולות האיבה, אדם אחד החל לקרוא לעברה מספר פעמים "זונה" וקריאות גנאי נוספות. הוא פונה מהמקום.
הצעיר הוא יששכר-שבואל סחיווסחורדר, בן 27, שחמישה מבני משפחתו נרצחו בפיגוע התופת במסעדת "סבארו" בירושלים באוגוסט 2001. בפיגוע הזה נרצחו 15 בני אדם ו-132 נפצעו.

להזכירכם, עובדת סוציאלית בביטוח לאומי מרוויחה בממוצע 18,500 ש"ח בחודש, פרטים נוספים כאן בקישור הזה.

כך מתאר תומר מרמת השרון את הסאגה הלא נעימה שעבר באופן אישי עם אסתר דומיניסיני:

"…תראו……… מה שהאדם הזה עשה במהלך הטקס בו מכבדים אנשים שנהרגו בפיגועים זה באמת לא מתאים בכלל!!! אבל………………

אני אשתף אתכם בסיפור "ההיכרות" האישי שלי עם הגברת הזו אסתר דומיניסיני.

אני בחור בן 23 ובתקופת התיכון הייתי ראשג"ד של תנועת "נוער לנוער" בעיר שלי(כבווווווד) ובמהלך הפעילות שלי יצא שכל חצי שנה לערך היינו כל הפעילים יוצאים לבקש תרומות מדלת לדלת(בהתנדבות מלאה כמובן) ל2 עמותות מאוד ידועות ומוכרות שעושות הרבה דברים מבורכים למען החלשים ביותר בחברה שלנו……..

בשנה האחרונה שלי (לפני כשלוש שנים,בערך לפני הגיוס) בו הלכתי לבקש תרומות אני לא אשכח סיפור אחד………..

לא אשכח שכולם תרמו ביד רחבה והיו(ברובם) מאוד נחמדים אליי כשביקשתי תרומות למען החלשים עד ש…….

הגעתי לדירה מסוימת בשכונה חדשה(לא אציין את שמה) בקריית אונו ובמהלך ההתנדבות דפקתי על דלת מסוימת(בקומה הגבוהה ביותר) ופתחה לי אישה שהתייחסה אליי כל כך מגעיייייל ואני בתור בחור בן 17 שהולך בשיא החום לבקש כסף למען ילדים חולים כל כך נפגעתי ולכן לא שכחתי את החוייה הזו!!!

האופן בו היא הסתכלה עליי ונפנפה לי ככה ביד לעוף ממנה הייתה כה מבזה ובנסיון "להגן על כבודי" שאלתי אותה מה פשר הזלזול שהרי כולנו מתנדבים למען ילדים חולים היא ענתה לי "לא מעניין אותי"….

השבתי לה משהו בסגנון "תודה וכל הכבוד" והיא טרקה לי את הדלת בפרצוף. אני כל כך נעלבתי וכשירדתי לשכנים שאלתי אותם מי האישה שגרה למעלה (שהרי היא נראתה לי מוכרת משום מה,כאילו ראיתי אותה בפעם בחדשות) הם השיבו לי שהיא הגברת "הנכבדה" הזו אסתר דומיניסיני מנכ"ל הביטוח הלאומי.

לא הבנתי איך אישה כזו בתפקיד שלה יכולה להיות כה חסרת לב. אני שוב אומר שהאופן בו האדם הזה הטיח את העלבונות הללו לעברה בטקס כזה וודאי מבזה את הטקס אבל הייתי חייב לשתף אתכם בחוויה שלי אם האישה הזו שביום בו נתקלתי בה,באמת ראיתי רוע ואטימות סליחה אבל זאת האמת(שלי) …"

הנה האירוע מתוך חדשות ערוץ 2:

כתיבת תגובה

 
