הרהורים על משפחה וילדים

על הפרת זכויות הילד והמשפחה בישראל

זעקות שבר של סבתא שנכדתה נחטפה בידי עובדים סוציאלים

Posted by הרהורים על משפחה וילדים ב- מרץ 4, 2011


תגובה אחת to “זעקות שבר של סבתא שנכדתה נחטפה בידי עובדים סוציאלים”

  1. ראיתי כבר כ30 כתבות הנושא חטיפת ילדים עיי אנשי רווחה.. אני מזועזעת מכל סרט יותר מקודמו! אני לצערי עברתי מצב בו קבעו שבגלל חרדה שיש לי בעקבות מות המשפחה דבר טבעי ונורמטיבי לגמרי -הפנו אותי לבית חולים קפלן למטרת אישפוז יום הרווחה הייתה אף היא מעורבת. בעקבות אישפוזי שם מצבי שהיה חרדתי בלבד..החמיר תוך יום אחדבלבד בין כמה שעות בהן שהיתי שם ולאחר שיחה בת 6 דק עם הרופא שגרםלי לעוגמת נפש במידה גדולה – דר יורם טלמון…ודר נינה גיא – איבחנו אותי למרבה תדהמתי כסכיזופרנית ומייד נתנו לי זיפרקסה! ניסיתי למחות על האבחנה היות ויש לי ידע כללי בתחום עקב קרית ספרות מקצועית…אף אחד מהרופאים הנל לא שעה לבקשותי…הזיפרקסה הרסה אותי במשך חודשיים גרמה לי לים של תופעות ישבתי בבית ןעם כל האנטליגנציה שלי ותואר שיש לי כמו אוטיסטית ממש! הורי המבוגרים מאד ישבו ובכו בכל יום…לא האמינו שהפכתילמעין זומבי..רוצה לציין שאני מאחלת שכל בתי החולים בפסיכיאטרים יסגרו וכל המוסדות בהם מתעללים בילדים שנחטפו היות וכל מה שכתוב על אנשי הרווחה מבכיר ועד ןשליח נכון במאת האחוזים!!! אנשים רשעים ביותר – פסיכיאטרים עובדים סוצ..מנהלי מחלקות במעונות לילדים תמימים מקסימים ולכל הרשעים הנל! אני בזה לכם ושאלוקים יעניש אותכם על כל ההתעללויות באנשים חסרי אופציה ואונים בהם התעללתם! מי יתן וכולכם כאחד תועמדו לדין צדק שלא יהיה כדוגמתו! היום הפסקתי את כל כדורים שניתנו לי במטרה אחת= לשווק תרופות פסיכוטרופיות למען רוח ענק שיש לרופאים עם איגוד התרופות העולמי קראתי כמה התעשיההזו ענקית ורווחית! וכל ההטעיה והניסוים שנעשים באנשים עם בעיות פשוטות של יום יום למען קבלת רווח עבור הפצת תרופות- ידוע לי גם על הספר בו נפסקו המחלות עפ קודים ומספיקה לפסיכיאטר חסר לב 3 עד 6 דק לאבחן חולה זה או אחר ולהביט בספר ולמצוא סימפטום מתאים!שם הספר הענק הזה הוא=dsm והוא הוגדל לספר עבה פי שתיים ממקורו למען המצאת מחלות לאנשים שלמעשה סובלים מבעיות שכולם סובלים מהם..פחד קהל..חרדות..נטישה ..בדידות ודיכאון וכו! הבנתי ולא רק אני מהר מאד ש- בכדי לשווק תרופות- ממציאים מחלות עפ קודים…!!! וזו שערוריה ! אין לסמוך על אף פסיכיאטר כמעט בארץ והעולם ולא עם אף עובד רווחה שחצי מיומם הוא שעמום ועקב כך נסיון להוכיח למנהלם שיש עומס הם נטפלים למשפחותטובות ומנצלים בכוחם הבלתי מוצדק איומים והוצאת ילדים נורמטיבים ביותר מחייק משפחתם ל מוסדות בהם מתעללים במלאכים הנל ..דבר אשר הורס את חייהם טרם התחילו לחיות אותם ! לידיעתכם– אני מזועזעת וזועקת לכל מי שיקרא את מכתבי – תגובתי לסרטונים – לדעת ומהר– אל תניחו לאף עובד רוחחה מנוול להציק לכם! לאף פסיכיאטר ולאף מעון.יראה טוב עד כמה שיראה! אנא הורים..אחים ..חברים..ואנשי עבודה בכל התחומים ! מחדל!!!! קיימת התעללות מינית וגופנית נפשית שמותירה צלקות בילדים..באנשים מבוגרים בבתי חולים פסיכיאטרים כולם! ובבתי מחסה לזקנים חסרי ישע!! הכל מוכח – ואגב — מעולם לא הייתה קיימת בדיקה כלשהיא לקיומה של מחלת נפש..! מעולם! הכל עפ ספר ענק בו נמצאים תבמינים עפ קודים! מזעזע ובלתי ניתן ליאור!!! בכבוד רב ובתקווה שכמה שיותר אנשים יקראו מכתב זה! ויעשו דבר! ותודה לאנשים כמו- יעל דיין- אמנון לוי- אורלי וילנאי פדרבוש ועוד! תהיה ידם חקוקה בחוק הצדק וכוחם איתם לחסל מסע התעללות זה בבת אחת אחת ולתמיד!! ושכל הרופאים הצוותים אנשי הרווחה וכל המטפלים -כל אלה שהתעללו ימצאו מקומם במקום אחד לכל חייהם בבית הסוהר!!! בכל ליבי וכאביי על החוסים שנפכעו לכל חייהם..ולדוד דהן
    שאת הסרט לגביו ראיתי ובכיתי- בחור בן 30 פלוס שנאמר לאימו שמת בלידה..וסתם כך בלא סיבה..נשלח למעון לילדים מפגרים…לאחר שנאמר לו שאין לו הורים- לאחר 30 שנה מאתר את אימו וזה אדיר!! בחור מקסים שגדל למרות ההתעללןיות אותם עבר- ללא שנאה..רק בנועם..ממש קסם של אדם! לא יכותי לעצור את דמעותי .! נעשה לו עוול חצי מחייו והוא אינו חיי בשנאה .. רק מבקש את אהבת אימו ומאושר שמצא אותה! שאלוקים בשמיים ישלם נוראות לכל האנשים שציינתי!! חובה!– לכל האנשים שיקראו את כל זה! זכרו ואם מבינכם אנשים בעלי יכולת כספית או השפעה אנא היו אנושיים ועשו משהו ..כל דבר..אפילו קטן..למען כל מי שעבר חיים כאלה!! אנו מסתבר חיים המדינה שכל דבר בה בראש וראשונה הממשלה!! מ ו ש ח ת י ם עד היסוד!! בתודה מראש עם המון תקוות לעתיד אחר לגמרי.. אליה.

כתיבת תגובה

 
