הרהורים על משפחה וילדים

על הפרת זכויות הילד והמשפחה בישראל

עבודת הטומאה של עובדות משרד הסעד

Posted by הרהורים על משפחה וילדים ב- מאי 23, 2010


פקידות סעד ממקדות את המשאבים שלהן בתפל ולא בעיקר. הן נטפלות למשפחות תמימות על מנת לייצר עומס עבודה מלאכותי ומדומה וכך מאדירות את שמן עם שלט על המצח: "אנו עושות עבודת קודש". הנה דוגמא לעבודת הקודש של פקידי הסעד.

והפעם עדותו של איש הייטק שהואשם בתלונת שווא על הכאת ילדיו:

"…בוקר אחד אני מקבל טלפון מהמשטרה להתייצב מיד לחקירה.

התייצבתי. נאמר לי שיועצת בית הספר קיבלה טלפון מאיש אלמוני שמודיע לה שאני מכה את בני.

הודיעו לי גם שחקרו את ילדיי הקטינים ללא ידיעתי והסכמתי וגרמו להם לטראומה.

כמובן ששחררו אותי מיד כי מעולם לא הכיתי את ילדיי.

כדי לסגור את התיק, משטרה צריכה חתימה של עובדת סוציאלית ואז נשלחתי לאחת כזו.

המשטרה היה החלק הקל עד שהגעתי לעובדת הסוציאלית.

מעולם לא נזקקתי לשירותים סוציאליים .

אני איש נורמטיבי מהנדס תוכנה בחברת הייטק נשוי ואבא ל 3.

ואני נשבע לכם שעד לרגע שבו נתקלתי לראשונה בחיי בעובדת סוציאלית חשבתי שהם עובדים מסורים נאמנים לעבודתם ודואגים לאזרחים.

התבדיתי בגדול.

העובדת הסוציאלית ( התואר גנרלית קטן עליה) מסרבת בתוקף לשלוח את הטופס למשטרה כדי לסגור את התיק.

היא טוענת שלא תשלח את הטופס רק לאחר "טיפול" .

מדוע "טיפול" ? כי למשפחה ולילדיי נגרם נזק כתוצאה מהחקירה המשטרתית (שנעשתה ביוזמתה ) ולכן הם צריכים "טיפול" אצל פסיכולוג, על חשבוני כמובן ,לזמן בלתי ידוע מראש והיא גם צריכה להיפגש איתנו כל חודש לוודא שאנחנו "בטיפול".

איש אינו יודע מתי העובדת הסוציאלית תחליט מתי נגמר ה "טיפול", דבר שמשאיר לה הרבה עבודה ואז היא יכולה לטעון שחסר לה תקנים וידיה עמוסות בעבודה.

(אגב האיש שהתלונן אינו אלא שכן נקמני שבטעות עשיתי רוורס ודפקתי לו את האוטו לפני חודשיים והוא החליט להתנקם בצורה אכזרית .)

לא פלא שלשכות הרווחה מלאות ב"נזקקים" כי העובדות הסוציאליות דואגות במסירות רבה לקליינטורה משגשגת בנוסף לזה שהן לא בודקות תלונות שווא אלא ממהרות להגיש תלונות למשטרה כדי להמשיך ו"לטפל" עוד ועוד על חשבון משלם המיסים…"

להשאיר תגובה

 
