הרהורים על משפחה וילדים

על הפרת זכויות הילד והמשפחה בישראל

המח המעוות של עובדי רווחה

Posted by הרהורים על משפחה וילדים ב- ספטמבר 26, 2009


הורים מאריזונה הואשמו בהתעללות מינית בבנותיהם רק משום שצילמו אותן עירומות באמבטיה. עתה הם תובעים את משרד הרווחה והמשטרה על שהרסו להם את המשפחה. חשבתם שזה קורה רק באמריקה? טעיתם.
צפו עד סוף הסרטון כי גם בישראל יש מוחות מעוותים כאלו. העובדת הסוציאלית אורלי רובין בן אסולין ממרכז החירום ויצו הדסים בשרון האשימה אמא בכך שפרסמה באינטרנט את תמונת בנה בן ה-6 ללא חולצה.

2 תגובות to “המח המעוות של עובדי רווחה”

  1. neliron said

    כל מילה נכונה אני עוד שלמדתי בבית הספר שוכנעתי על יד יועצת בית הספר שהזמינה אותי לחדרה ושכנעה אותי שיהיה לי עתיד יותר טוב לא עתיד ולא טוב הלכתי ללמוד תפירה מזה לא יצא עתיד ויום אחרי שיכנועה הרבים ובניגוד לרצונות הורי כבר הורי רשמו אותי לתיכון ועוד פעם שיכנעה אותי היועצת מבית הספר בן צבי מפתח תקווה שיהיה לי עתיד יותר טוב שאני אלמד את מה שאני אוהבת יום אחרי שהגעתי ניסית לשכנע את הורי להחזיר אותי התחננתי להורי כמה דמעות שהכרית ספגה כמה שנאה שהריחקה אותי ממשפחתי לא אסלח לה לא אסלח לחוטפי ביתי לא אסלח לחוקרי ביתי במשך שנתיים ולמחזיקי ביתי בפנימיות כלא בניגוד לרצונה בכפייה ללא ראיות ללא הוכחות וכספים רבים שמפזרים משפחתי את הבגדים קונה אחותי את התיקים קנה אחי שיחות טלפון לפנימיות שאין מענה כ1000ש"ח בחודש עורכי דין שרק רוצים כסף ומתקפלים איפה הצדק בדיון הקרוב ב21 לאוקטובר בשעה 17 פקידות הסעד יאספו חומר על ילדינו הן כבר פנו ללא אישורנו לבית הספר ללא ויתור סודיות כנקמה אישית בדלתיים סגורות במחשכים ללא פיקוח ללא ראיות ללא הוכחות ללא שום זכויות
    אין צדק אין יושר אין ערכים .
    אני מוכנה להעביר את כל ההקלטות של שנתיים לפרסום שמנעו ממני לפגוש את ביתי והגיעה למצוקה מהתנהגות של פקידת סעד משתוללת

  2. neliron said

    הדיון בנתניה בתאריך 21 אוקטובר בשעה 17

כתיבת תגובה

 
